Tuesday, January 6, 2009

The never ending story

Här har det varit ovanligt tyst från mig under en tid, och detta på grund av att mitt internet inte fungerat. Under tiden har jag hunnit med att jobba jätte mycket, dagar samt nätter, veckodagar, helger samt storhelger. Jag har hunnit med att få maginfluensan, och därmed kräkts 12 till 13 gånger (tappade bort räkningen nånstans där i mitten) på ca 12 timmar. Intensivt! Jag vet, men det var det värt. .. Ööh.. ^.- Men det finns en hel del som jag inte hunnit med tack vare allt detta, och slöhet där emellan, som att få bort allt julpynt, städa, rensa bland papper och få upp några kartonger på vinden. Min plan är att jag ska ha gjort allt detta innan denna vecka är slut. Önska mig lycka till! :D
Hur som hellst, nu hinner jag inte skriva mer för nu ska jag sova.
Puss och kram!

No comments: