Wednesday, August 27, 2008

Love is in the air!

Oh mah gadd.. I natt har det hänt grejer, haha! Loooong story very short, yes, yes, YES!! Min magkänsla har än en gång haft 100% rätt. Lika mycket som jag velat ha honom, vilket är damn så mycket, har han velat ha mig, vilket blev -väldigt- tydligt med en hög promille i blodet. Nu hoppas jag bara att han inte har sån jäkla ångest, vilket jag tror han har pga flitigt rullande pengar på krogen.
Och ohhhh, så fina saker han sa..! Får se ifall han kommer ihåg allt, hehe. Hoppas han inte skäms ang. gårdagen(natten), för jag är i alla fall glad över vad som kom fram. ^^ Lyckas inte få tag i honom varken på mobilen eller nätet, så risken är väl stor..

Uppdateringar över mina inköp jag postat om tidigare: Bestämde mig för att inte skicka tillbaka kappan till Shanghai, utan sälja den vidare på tradera. Har även nyligen vunnit en auktion på ebay på samma kappa från samma säljare, men två mindre storlekar! O denna gång blev det billigare t.o.m, antagligen p.g.a inte så efterfrågad storlek. Yey!

No comments: