Friday, August 1, 2008

PinkMonster goes CherryBerry156

Då var det dags att börja blogga igen! Ny blogg, ny look, nytt mode, ny glow - men det är samma gamla flicka med ett härligt flow. ;)
Och vad ska denna blog handla om? Hemligheter, framgångar, kärlek, musik, personlig utveckling, mina vänner, drömmar, killar.. Allt som ligger mig varmt om hjärtat, helt enkelt. ^^
Jag kommer att vara den jag är - alltid genomsyrad av positivitet, den jag vill utvecklas till - självsäker, stark och målinriktad, och den jag vill hur andra ska se mig - "hon som följer sina drömmar, och aldrig ger upp." För när man tänker på det, så är det ju precis den jag är. Kanske mer, men definitivt inte mindre.
Och just det! Som ni ser har jag nytt nickname, CherryBerry156, vilket beror på att PinkMonster helt enkelt känns gammalt på nåt vis. Eftersom jag nu använder mitt namn som adress till bloggen, så är det bara att byta nick när jag känner för det, utan att krångla. Det vill säga om jag inte skulle gå o gifta mig då (byta efternamn), men det hade jag inte tänkt göra än på några år. Jag behöver en pojkvän först, haha!
Jaja, nog för nu.
Have a sweet!

No comments: