Monday, August 18, 2008

Updates

Och då var äntligen den stressiga sommarperioden på jobbet över. Jobba dag, kväll, dag, kväll 13 dagar i sträck, delade turer i rad.. Ja, listan blir lång om jag vill beskriva allt (villket jag inte vill!). Men huvudsaken är att allt är "normalt" igen. :)

Kappan jag beställde är för stor, trots att jag köpte en som skulle vara något för liten. Så det är bara att pröjsa 250 spänn för att skicka tillbaka den till Shanghai o få en mindre. KUL.
Pumpsen var lite knöckliga i lacken, så de reklamerade jag, fast då gratis. Så jag får ett par nya om nån vecka eller så. De var förresten DÖÖÖÖÖ läckra!! Mwa, skulle kunna kyssa dem! :D

O så flyttar jag om en månad och 10 dagar. (!!) Wiiii! Mitt eget place, liksom. Behöver inte smyga in i lägenheten för att käka när jag kommit hem från jobbet. Bah, värsta lyxen!

No comments: