Wednesday, September 24, 2008

Ut med det gamla, in med massa nytt!

Jahopp, då sitter man här igen o ska försöka knåpa ihop nåt bra. :P

Kappan som var för stor har sålts på tradera, och köparen blev helnöjd!! Att det blev så bra, gör mig så fantastiskt glad, för det var ju det bästa som kunde hända egentligen. :) Och min Marc Jacobs kappa ser fantastisk ut på mig!! :D Bildbevis Brevid.

Snart flyttar jag till egen lght också! Senast den 1/10, men håll tummarna för att jag kan få flytta in redan imorgon, för det kan hända! Det handlar endast om att de ska få tag i förra hyresgäste för att få klartecken att det är ok, och att de kan besiktiga lägenheten, då hon flyttade ut redan 1:e september. Så med andra ord hade jag kunnat få flytta in redan då, bara att den där tjejen inte har nån framförhållning alls! O hon ringer aldrig tillbaka till hyresvärden, trots att de lämnar en massa telesvar på hennes mobil. Riktigt B. Men men, in ska jag snart iaf. :)
Så packat en del har jag gjort, o RENSAT bland mina kläder!! O jag blev flera kilo lättare i garderoben, haha! Så nu har jag massa plats kvar för nytt istället. ^^

No comments: