Thursday, September 11, 2008

Nedräkning

Nu sitter jag uppe för sent igen! Inte bra inte bra. O de senaste dagarna (förutom idag då) har jag sovit aldeles för mycket, runt 12 timmar per natt! (!!) Inte bra inte bra! Men idag gick jag upp i lagom tid iaf, o så ska det fortsätta. :) Jag vill ju inte sova bort mitt liv, känns liksom lite onödigt.

19 dagar kvar innan jag flyttar, bah wiiiiii! Det ska bli så förbannat skönt, haha! Kira o jag, äntligen ett eget hem igen. O stort, mitt inne i stan, och fantastiskt fint! Mmmm.... Jag ska beställa ny säng, ny soffa, nytt matbord.. o lite annat krimskrams. Bara tanken på ny säng får mig att komma, haha! Näää, men nästan.

Och på tal om nedräkning.. Min bästis i Tidaholm ska snart få knodd! Typ, I DAGARNA när som hellst!! :O Aunt Helena's gonna be soooo proud!! ^^ Aaaaaah...!

O så har jag nu äntligen fått den nya Marc Jacobs kappan jag beställde i mindre storlek, o den satt som en smäck! Jag ska bara stryka den lite så att fallet faller som den ska, för nu är den lite knöglig efter att ha legat packeterat i en vecka. O så ska jag fotografera den gamla kappan som är för stor för mig o sen lägga ut den på tradera. Länkar sen när det är gjort.

Nu är det bannemig sängen som gäller, yes!

No comments: